top of page

Met z'n allen mooi haar, wat beloven
we onze klanten

In 5 stappen naar mooi haar.

Michelleshaarsalon-winter-ChantaldeGraaffPhotography-21.jpg

Een fijne, gezellige sfeer

Alles begint natuurlijk bij binnenkomst. We willen dat onze klant vanaf moment 1 zich welkom voelt. We staan voor een gezellige laagdrempelige sfeer zodat onze klanten zichzelf kunnen zijn. Ik denk dat als je hiermee begint je tot een nog beter advies en eindresultaat kan komen.

Michelle-HR-juni-ChantaldeGraaffPhotography-31.jpg

Persoonlijk advies

Bij welke behandeling dan ook geven we altijd een eerlijk advies. Zo luisteren we aandachtig naar onze klanten en hun wensen. We laten het weten wanneer een wens van een klant niet persé het beste is om te doen, vervolgens laten we ook graag andere mogelijkheden zien zodat we altijd tot het wauw! eindresultaat komen. Daarnaast geven we ons advies met onze vakkennis. Naast dit alles proberen we ook inzichtelijk te krijgen wat de ‘normale’ haarroutine is van de klant zodat we hier wel iets passends bij kunnen creëren.

Michelle-juni-WEB-ChantaldeGraaffPhotography-48.jpg

Care & Styling advies

Naast het adviseren van kapsel en kleur zorgen we er ook voor dat daar de juiste producten bij passen. Denk bijvoorbeeld aan stylingproducten maar ook verzorgingsproducten. Zo kan de klant het ‘ik loop heerlijk uit de kapsalon look’ ook thuis creëren. Met alle producten die we adviseren houden we rekening met wat de klant een fijn gevoel vind, wat de klant als doel heeft en wat het haar kan gebruiken. Het houdt in principe ook niet op als het kapsel geknipt en/of gekleurd is, maar dan begint het thuis pas!Uiteraard leggen we precies uit hoe je de producten thuis kunt gebruiken en hoe je jouw haar het beste in model kunt brengen. 

Michelleshaarsalon-winter-ChantaldeGraaffPhotography-42.jpg

Hair routine plan

Nadat onze klant helemaal happy is met het nieuw geknipte kapsel en een toffe kleur laten we de klant graag weten hoe nu verder. We adviseren de klant op basis van wat de klant gewend is en wat het beste bij het kapsel\kleur past om het te onderhouden bij ons in de salon. Dit kan bijvoorbeeld zijn een minimale kleur opfrissing tussen de ‘grote’ kleurbehandelingen door of juist dat extra stukje zorg voor het haar, denk bijvoorbeeld aan een intensief salonbehandeling voor de conditie van het haar en de hoofdhuid.

Michelleshaarsalon-winter-ChantaldeGraaffPhotography-33.jpg

Service

Naast de bovenstaande punten willen we onze klanten ook altijd tussendoor graag wat advies geven. Als ze ergens tegenaan lopen, nemen we hier met alle liefde tijd voor. Denk bijvoorbeeld aan een kort consult omdat op dat moment de hoofdhuid zo gevoelig is, of om tussendoor heel eventjes een paar puntjes van de curtain bang/pony bij te knippen zodat ze het volhoudt tot de volgende knip afspraak. Maar ook op het moment dat iemand met de styling van hun nieuwe kapsel toch een beetje in de war raakt.

bottom of page